Geef een zoekterm in en druk Enter om te zoeken

Retourneren

We accepteren graag ruilingen of retouren van in aanmerking komende artikelen binnen 30 dagen na aankoop. Thuis de schoenen uitproberen of ze echt goed passen is prima. Je Schoenen meenemen voor een wandeling buiten is echter niet prima.

Hoe kan ik mijn artikelen terugsturen? 
Helaas niet de perfecte pasvorm gevonden? Of toch liever de schoenen in een andere kleur? Retourneren of ruilen is heel eenvoudig bij Peter Holtkamp Schoenen . Volg simperlweg deze drie stappen:

  1. Om uw retournering of ruiling te starten, stuur een mailtje naar info@peterholtkamp.nl en wij sturen U een retour sticker en tevens een lijst met adressen waar U het pakket kunt afgeven. 
  2. Zorg ervoor dat uw Peter Holtkamp artikelen voldoen aan de onderstaande kwalificaties (beleid voor retour en ruiling), en stuur ze terug naar ons met behulp van het prepaid retourlabel (te downloaden in stap 1).
  3. Voor een (om)ruiling wordt uw nieuwe paar naar u opgestuurd zodra uw eerste paar onderweg is naar ons. Restituties worden binnen 2-3 werkdagen verwerkt, zodra wij uw pakket hebben ontvangen.

 

Beleid voor retour of ruiling:

Onze polis duurt 30 dagen. Als er 30 dagen zijn verstreken sinds uw aankoop, kunnen wij u helaas geen terugbetaling of omruiling aanbieden. Om in aanmerking te komen voor een retour/ruiling, moet uw artikel ongebruikt zijn en zich in dezelfde staat bevinden als waarin u het ontvangen heeft. Het moet ook in de originele verpakking zitten. Indien uw schoenen op enigerlei wijze defect / beschadigd zijn door onze fout, zullen wij alle verzendkosten voor retourzending voor onze rekening nemen en in overleg gaan voor een passende oplossing. U kunt ons bereiken op info@peterholtkamp .nl voor instructies.

If you got the wrong size, we will also exchange it for free and cover all the return shipping costs. Unless you received a faulty/defective product, shipping costs are non-refundable.

Let op: cadeaubonnen zijn niet retourneerbaar.

Om uw retourzending te voltooien, hebben wij een ontvangstbewijs of aankoopbewijs nodig. Er zijn bepaalde situaties waarin slechts gedeeltelijke terugbetalingen worden toegekend (de kosten van de retourzending zijn in onderstaande gevallen voor de klant). 

  • Elk artikel dat zich niet in zijn oorspronkelijke staat bevindt, is beschadigd of ontbreekt door redenen die niet te wijten zijn aan onze fout. 
  • Elk artikel moet worden geretourneerd in de originele verpakking, zoals schoenendozen of schoenentassen.
  • Any item that is returned more than 30 days after delivery.
  • Bestellingen die gedeeltelijk worden geretourneerd.